Show More
Menu
Image
Sylwia Prusakiewicz-Kucharska

trener głosulogopeda dla dorosłychwsparcie logopedyczne i emisyjne dla wokalistów terapia głosuemisja głosulogopedia wokalna

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Art. 1. [Informacje podstawowe]

 

  1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: sylwiakucharska.pl (zwanej dalej „Stroną”).
  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Pracownia Głosu Sylwia Prusakiewicz- Kucharska
  3. Wielki Rów 40B lok.23

87-100 Toruń

NIP 956 206 80 31

REGON 340 205 470
(zwany dalej „Usługodawcą”).

  1. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
  2. poczty e-mail: pracowniaglosu@sylwiakucharska.pl
  3. telefonicznie: 603 485 202
  4. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 2.12.2024r.

 

Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

 

  1. Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: konsultacje logopedyczne, emisji głosu, miofunkcjonalne.
  2. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi bezpłatne:
  • publikacji komentarzy;
  • publikacji opinii dotyczących naszych usług;
  • subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
  • pobrania darmowych materiałów w postaci kuponów rabatowych.
  1. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne:
  • rezerwacji terminu konsultacji i zajęć ;
  • konsultacje i zajęcia online;
  1. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]

 

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
  • urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym;
  • przeglądarkę internetową;
  • jeśli będziesz chciał zapisać się do newslettera będziesz musiał dysponować adresem e-mail;
  • jeśli będziesz chciał skorzystać z konsultacji on-line będziesz musiał dysponować adresem e-mail oraz programem umożliwiającym udział w konsultacjach tj. ZOOM. Programy powinny zaktualizowane do najnowszej wersji. 

 

 

Art. 4 [Konsultacje online]

 

  1. [Rezerwacja konsultacji online]
    1. W celu rezerwacji terminu musisz:
  • 1) wypełnić formularz rejestracyjny na Stronie. Dane, które w nim podasz powinny odpowiadać prawdzie i być aktualne;
  • 2) opłacić wynagrodzenie za konsultacje. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych lub przelewem bankowym.
  1. Po przesłaniu formularza i opłaceniu wynagrodzenia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
  2. [Odwołanie rezerwacji]
    • Z rezerwacji możesz zrezygnować w każdym czasie, telefonicznie lub e-mailowo.
    • Rezygnacja dokonana na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem konsultacji jest bezpłatna. To znaczy, że otrzymasz zwrot całej wpłaconej wcześniej kwoty.
    • Rezygnacja dokonana w okresie 24 godzin przed zarezerwowanym terminem konsultacji, uprawnia do pobrania przez Usługodawcę wynagrodzenia za rezerwację terminu w wysokości 100% ceny konsultacji.
    • Zwrotu kwoty dokonujemy tym samym kanałem jakim zapłaciłeś za rezerwację lub jeśli nie jest to możliwe na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie, w terminie 7 dni, od odwołania przez Ciebie zajęć.
  3. [Konsultacje online]
    • Konsultacje prowadzone są przy użyciu programu ZOOM.
    • Czas zajęć i konsultacji jest podany przy zapisie.
    • Najpóźniej na 15 minut przed zarezerwowanym terminem otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania. W razie jakichkolwiek problemów z połączeniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym działaniem programu ZOOM oraz inne problemy techniczne po Twojej stronie.
    • Jeśli do konsultacji nie dojdzie z naszej winy, będziesz mógł żądać zwrotu wpłaconego wynagrodzenia lub umówić się na kolejne konsultacje w ramach już wpłaconego wynagrodzenia.

 

 

Art. 5 [Prawa konsumenta]

 

  1. Postanowienie zawarte w art. 6 poniżej ma zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Przez prawa konsumenta należy rozumieć Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
  3. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym
  5. Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.

 

Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość]

 

  1. Każdej osobie, która dokonuje zakupu usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy.
  3. Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo. Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  5. W przypadku zakupu usług, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Ci przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy Cię, że z chwilą zrealizowania umowy utracisz prawo do odstąpienia, a Ty wyrazisz na to zgodę.
  6. W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, po zgłoszeniu przez Ciebie żądania wykonania umowy przed terminem do odstąpienia od umowy (ust. 5 powyżej), zobowiązany będziesz do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

 

Art. 7 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]

 

  1. Każdej osobie korzystającej z naszych usług świadczonych za pośrednictwem Strony, przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: pracowniaglosu@sylwiakucharska.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać:
  • Twoje imię oraz adres e-mail;
  • dokładny opis i powód reklamacji;
  • Twoje żądania, propozycje i wnioski.
  1. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Twojego zgłoszenia.

 

Art. 8 [Zmiany regulaminu]

 

 

  1. Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.
  2. Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu.
  3. O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.
  4. Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację e-mailowo.
  5. Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.

 

Art. 9 [Zgłaszanie i usuwanie treści na Stronie]

 

 

  1. Jeżeli uznasz, że dowolna treść zamieszczona na naszej Stronie (taka jak komentarz, opinia, tekst, film, zdjęcie, grafika) jest niezgodna z prawem lub narusza prawa osób trzecich, możesz wysłać do nas zgłoszenie.
  2. Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zgłoszenia. W ciągu 14 dni je zanalizujemy i na nie odpowiemy.
  3. Zgłoszenie powinieneś uzasadnić. Opisz szczegółowo i wyjaśnij dlaczego Twoim zdaniem treść powinna zostać przez nas usunięta.
  4. Im więcej dodatkowych materiałów nam wyślesz w przypadku zgłoszenia treści – tym lepiej. Przydatne będą zwłaszcza printscreeny, nagrania video, linki, wskazanie konkretnych przepisów prawa.
  5. W trakcie rozpatrywania zgłoszenia będziemy mogli Cię poprosić o dodatkowe wyjaśnienia.
  6. Jeżeli zgłoszenia nie uzasadnisz oraz nie dołączysz materiałów potwierdzających, nie będziemy w stanie go rozpatrzyć i pozostawimy je bez rozpoznania
  7. Jeżeli uznamy Twoje zgłoszenie za zasadne, usuniemy wskazaną przez Ciebie treść.
  8. O naszej decyzji poinformujemy Cię e-mailowo.
  9. Jeżeli usuniemy treść, która była opublikowana na naszej Stronie i Ty ją zamieściłeś, o jej usunięciu poinformujemy Cię e-mailowo.
  10. Zgłoszenia będziemy sprawdzali w sposób staranny i obiektywny. Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości, zanim podejmiemy decyzję. Otrzymasz również uzasadnienie naszych decyzji.
  11. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać. Masz na to 14 dni.
  12. Zgłoszenia, odwołania i odpowiedzi na decyzję wyślij na nasz adres e-mailowy.
  13. Weryfikacji zgłoszeń nie dokonujemy w sposób zautomatyzowany.
  14. Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub edytowanych treści w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.

 

 

Art. 10 [Dodawanie i moderacja opinii]

 

  1. Na Stronie użytkownicy mogą zamieszczać opinie o naszych treściach i usługach.
  2. Opinie są zamieszczane przez nas (są to opinie klientów, których prosiliśmy o ich wystawienie, i z którymi się skontaktowaliśmy) oraz użytkowników Strony.
  3. Nie odpowiadamy za opinie użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
  4. Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niej pełne prawa.
  5. Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie opublikowana i widoczna dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie jej nieodpłatnie.
  6. Jeżeli napiszesz opinię, to jest ona Twoją własnością intelektualną, jednak publikując ją na naszej Stronie, zgadzasz się na jej nieodpłatne wykorzystanie przez nas w celach promocyjnych i informacyjnych.
  7. Opinie zamieszczone przez nas na Stronie są zweryfikowane i pochodzą od osób, z którymi się skontaktowaliśmy indywidualnie, które zawarły z nami umowę i skorzystały z naszych produktów lub usług.
  8. Dodaj swoją opinię, jeżeli naprawdę zawarłeś z nami umowę i skorzystałeś z usługi. Przygotuj ją w sposób rzetelny i uczciwy. Użyj prostego, zrozumiałego języka, bez błędów i wulgaryzmów.
  9. Dziel się swoimi rzeczywistymi doświadczeniami, nawet jeśli są krytyczne. Każda opinia jest szansą na poprawę jakości oferowanych przez nas usług.
  10. Opinię możesz w każdej chwili zaktualizować. Możesz ię z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
  11. W każdej chwili możesz usunąć zamieszczoną opinię. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
  12. Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub zmienionych opinii w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.

 

Art. 11 [Pobranie bezpłatnych materiałów i zapis na newsletter]

 

  1. Na naszej Stronie możesz pobrać bezpłatne materiały takie, jak: kupony rabatowe, e-booki, nagrania video, wzory dokumentów, tabele Excel.
  2. Dostęp do tych materiałów otrzymasz po wypełnieniu formularza.
  3. Po wypełnieniu formularza zostaniesz również zapisany na nasz newsletter.
  4. Pomimo pobrania bezpłatnych materiałów, w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.  
  5. Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, dalej możesz korzystać z naszych bezpłatnych materiałów.
  6. Jeżeli chcesz pobrać bezpłatne materiały, a nie chcesz zapisywać się do newslettera możesz:
  • Wypisać się z newslettera od razu po pobraniu materiałów (skorzystaj z opcji rezygnacji na dole wiadomości). To najlepsza i najszybsza droga.
  • Napisać do nas z żądaniem wypisania z newslettera i usunięcia wszystkich Twoich danych osobowych po pobraniu materiałów. Uczynimy to bezzwłocznie. [
  • Zakupić wybrane materiały. Skontaktuj się z nami mailowo, a prześlemy Ci ofertę cenową. Pamiętaj jednak, że w takim wypadku nie zapiszemy Cię do newslettera, ale w dalszym ciągu będziemy potrzebowali Twoich danych, aby zrealizować umowę/usługę.
  1. Jeżeli zdecydujesz się na zakup materiałów, które oferujemy za darmo, będziesz musiał nam przesłać swoje dane umożliwiające realizację umowy, a także zaakceptować nasz regulamin. O szczegółach procedury zakupu poinformujemy Cię w indywidualnym e-mailu.
  2. Nasze bezpłatne materiały podlegają ochronie na ogólnych zasadach prawa autorskiego.
  3. Nie udostępniaj innym osobom bezpłatnych materiałów bez naszej zgody.
  4. Jeżeli chcesz udostępnić nasze bezpłatne materiały innym osobom, podaj im link do Strony, na której można je pobrać.
  5. Jeżeli chcesz udostępnić bezpłatne materiały innym osobom, a nie chcesz podawać im linka do pobrania, skontaktuj się z nami. Ustalimy cel, zakres i czas udostępnienia naszych materiałów.

 

Art. 13 [Newsletter]

 

 

  1. Na Stronie możesz zapisać się na nasz newsletter.
  2. Newsletter jest usługą darmową.
  3. Treści w newsletterze są chronione na ogólnych zasadach przepisów prawa autorskiego.
  4. Newsletter polega na wysyłce na Twój adres e-mail powtarzalnych wiadomości z systemu mailingowego.
  5. Obiecujemy nie spamować. Będziemy Ci wysyłali wyłącznie konkretne i sprawdzone informacje, nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
  6. Z racji innych obowiązków może się zdarzyć tak, że nie będziemy w stanie wysyłać Ci newsletterów powtarzalnie i cyklicznie.
  7. Jeżeli zapiszesz się na newsletter, otrzymasz od nas informacje dotyczące nowości, kuponów rabatowych, promocji, ofert handlowych, ciekawych artykułów.
  8. Dołożymy wszelkich starań, by newslettery były merytoryczne. Będziemy je tworzyć rzetelnie, w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie.
  9. Na newsletter możesz się zapisać, jeżeli:
  • wypełnisz formularz zamieszczony na Stronie;
  • napiszesz do nas e-mail z prośbą o zapisanie na newsletter;
  • zaznaczysz pole zgody (checkbox) kiedy kupujesz usługę na naszej Stronie.
  1. Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoją skrzynkę wiadomość z linkiem potwierdzającym (system Double Opt-In). W ten sposób chcemy się upewnić, że to na pewno jest Twój adres e-mail.
  2. Po wypełnieniu formularza wyświetli Ci się Strona z potwierdzeniem subskrypcji. Znajdziesz na niej najważniejsze informacje dotyczące naszego regulaminu oraz polityki prywatności.
  3. Jeżeli nie potwierdzisz rejestracji w formularzu, nie zapiszemy Cię na newsletter i nie będziesz otrzymywać od nas regularnych wiadomości.
  4. Jeżeli nasz newsletter nie wyświetla się prawidłowo, napisz do nas. Postaramy się pomóc.
  5. W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera. Dokładamy wszelkich starań, by automatyczne wypisanie było szybkie, bezproblemowe i zajęło Ci kilka sekund.
  6. Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera, możesz to zrobić klikając w link zamieszczony na dole każdej wiadomości. Możesz również wysłać do nas e-mail z żądaniem wypisania z bazy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
  7. Będziesz otrzymywać newsletter do czasu zakończenia subskrypcji lub zakończenia przez nas tej usługi.
  8. Jeżeli przez minimum 6 miesięcy nie będziesz aktywny w naszym newsletterze (nie otworzysz wiadomości), zastrzegamy sobie prawo do usunięcia Twojego kontaktu z naszej bazy.
  9. Jeżeli wypiszesz się z newslettera lub usuniemy Twój adres-email, w każdej chwili możesz zapisać się na nowo.
  10. Nie udostępniaj i nie kopiuj treści z newslettera bez naszej zgody.
  11. Pamiętaj, że newslettery mogą wpadać do zakładki SPAM. W takim wypadku dodaj nasz e-mail do bazy zaufanych odbiorców.
  12. Pamiętaj, że możemy zrezygnować z wysyłki newslettera. W takim wypadku poinformujemy Cię o tym oraz usuniemy Twój adres oraz zapis aktywności z naszego systemu mailingowego.

 

 

Art. 13 [Rozwiązywanie sporów]

 

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
  3. Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: europa.eu/odr

 

Art. 15 [Ochrona danych osobowych]

 

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://sylwiakucharska.pl/polityka-prywatnosci/